by Chris Bodenner

Calderone passes along this WaPo correction:

A July 16 Style article incorrectly said that ABC's Jake Tapper used Twitter to apologize to NBC's David Gregory for sending a critical remark of Gregory's to the office of South Carolina Gov. Mark Sanford. Tapper apologized by phone.

We want to hear what you think about this article. Submit a letter to the editor or write to letters@theatlantic.com.