Scott Horton corrects his story:

Since my story on torture photos posted Friday, Salon has accurately pointed out that the sexually explicit photographs focused on in my story were first published by Salon in 2006, and that all the Salon photographs have in fact been released by the government. The 44 photos subject to the ACLU lawsuit and reviewed by President Obama do not contain sexually explicit images. I regret my errors.


Somehow, I suspect this story has yet to conclude.


We want to hear what you think about this article. Submit a letter to the editor or write to letters@theatlantic.com.